Під час осінніх канікул, 15.11.2018р., у нашій школі відбулася педагогічна рада «Інновації та традиції у навчально-виховній діяльності», в ході якої були розглянуті такі питання:
1.Адаптація учнів 1, 5 та 10 класів..(Ганжа В.А.)
2.Інноваційні технології у виховній діяльності загальноосвітнього закладу.(Аль Хурі О.В.)
3.Традиції та інновації у виховній діяльності класного керівника в умовах творення нової української школи.(Ліпка Н.М.)
Шкільний психолог Ганжа Валентина Анатоліївна нагадала про те, що поняття "психічна адаптація" - процес взаємодії особистості із середовищем, при якому особистість повинна враховувати особливості середовища й активно впливати на нього, щоб забезпечити задоволення своїх основних потреб і реалізацію значимих ланцюгів, нагадала психологічні особливості кожного переломого моменту та дала рекомендації, на що звернути увагу вчителям на кожному періоді адаптації.
Наповненою цікавою інформацією була доповідь про інноваційні технології у навчально-виховному процесі школи класного керівника 11 класу Аль Хурі Ольги Валентинівни, яка констатувала той факт, що сам час вимагає від вчителя перебувати в постійному пошуку цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання, вміло поєднувати елементи передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій у навчально-виховному процесі. Наші педагоги з успіхом використовують ігрові технології, проблемне, розвивальне навчання, різноманітні форми проведення нестандартних уроків та виховних заходів.
Вчитель зарубіжної літератури Ліпка Наталія Миколаївна зазначила, що в умовах творення нової української школи завданням виховання є створення таких умов, за яких може розвинутися людина європейського мислення: добре знати себе, використовувати власний потенціал, вміти створювати ситуації успіху, розробляти й реалізовувати власний життєвий сценарій. За таких умов класний керівник має бути готовий до інноваційної діяльності та розповіла про форми і методи роботи класних керівників нашої школи.
Після активного обговорення заступник директора з гавчально-виховної роботи Колісник Л.М. відмітила, що проведена педрада є актуальною за змістом, сучасною за формою проведення та корисною у подальшій роботі кожного вчителя школи.
|